Kursuse   "Aktiivõppemeetodid e-õppes" õpiväljundid on:
•õppija teab  õppemeetodite  süstematiseerimise aluseid ning oskab hinnata, milliste  õpiväljundite saavutamisele kasutatav õppemeetod kaasa aitab.
•õppija teab  mõnda enda jaoks uut õppemeetodit ning oskab seda kohandada oma ainevaldkonnas ja e-keskkonnas kasutamiseks.
•õppija oskab analüüsida oma õppimist  e-keskkonnas.
•õppija oskab otsida uusi õppemeetodeid erinevatest allikatest ning kavandada nende kasutamist oma ainekursusel e-keskkonnas.

Minu tulemused:

Kõige olulisemaks tulemuseks käesoleval e-õppe kursusel sai --- osavõtt kursusest:) Kuna polnud varem osalenud 100% veebipõhisel kursusel käinud, siis ei pane see mind tagantjärele imestama, et ma Moodle võimalustes kahtlesin. Seega - esimene kogemus õppimisest e-keskkonnas on olemas ja see on positiivne.

Olen varem võtnud osa kursusest "Õppimine ja õpetamine ülikoolis" ning selle taustal oli hea taas üle korrata õppemeetodite süstematiseerimise alused ning need kinnistusid. Samas olen kindel, et selleks, et hinnata õpiväljundite saavutamist ühe või teise meetodiga peab neid päriselus mitu korda läbi tegema ja kogemusest õppima. Seega - siin olen veel alles teekonna alguses.

Uusi õppemeetodeid leidsin kursuselt mitu - kõige muljetavaldavam oli reflektsiooni osa, konkreetsept e-portfoolio ja seda tahan tulevikus kindlasti kasutada. Teised meetodid võtsin jõudumööda kasutusse kohe oma läbiviidavates loengutes ning seetõttu ei ole ka kursusel läbitehtud ülesandeid siia blogisse kopeerinud - nad on mul kõik oma kooli Moodles olemas ja töös.

Uute õppemeetodite jaoks olen kogunud blogisse linke ning püüan neid tulevikus kasutada. Esialgu nende kõigini ei jõua, kuna kõik õppemeetodid olid/on hetkel uued.

Kokkuvõttes oli kursus inspireeriv, loodan et leian oma rühmakaaslase üles ja saame teha kokkuvõtte ka rühmatööst.




Leave a Reply.

    Author

    Signe Susi.
    Olen bloginud aastast 2002 ja selle aja jooksul läbi teinud mitmeid blogimise
    faase: avastamisrõõm uue leiu üle (esialgu tundus, et on tulnud geniaalne
    vabastus koledatest vananenud infoga isikuveebidest), intensiivne blogimine
    (peamiselt iseendale ja niisama), kindlale auditooriumile blogimine (seoses
    laste sünniga tuttavatele, sõpradele ja välismaa sugulastele kirjutamine, ja
    kõik sellega kaasnev intensiivne koduste emade blogikogukonda kaasatus) ning
    seejärel blogi sulgemine. Nüüd siis blogin e-kursusest, et anda juhendajatele märku oma tegevusest

    Archives

    February 2013
    January 2013

    Categories

    All